fallback

Юнайтед Груп се споразумя за придобиването на "Нова Телевизия"

Цената на сделката засега не е обявена, очаква се трансакцията да бъде приключена в началото на 2021 година

20:18 | 24.12.20 г. 3
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Юнайтед Груп, доставчик на телекомуникационни услуги в Югоизточна Европа, обяви официално, че е постигнато споразумение за закупуването на най-голямата българска мултиплатформена медийна компания Нова Броудкастинг Груп от Адванс Медиа груп. Сделката се очаква да бъде приключена в началото на 2021 година, след като се получат всички необходими одобрения от регулаторните органи. Цената на сделката засега не е обявена. 

Портфолиото на Нова Броудкастинг Груп се състои от 10 телевизионни канала, включително и националната Нова ТВ, най-голямата българска онлайн платформа Нетинфо, която достига до 80% от населението на България всеки месец, както и четири радио станции. „Ние сме изключително удовлетворени от постигнатото споразумение. Купуваме успешна компания от двама уважавани предприемачи, която има голям потенциал за растеж като част от Юнайтед Груп. Покупката е в унисон с цялостната стратегия  на Юнайтед Груп да се развива едновременно като телекомуникационен и медиен оператор на всички пазари, където присъстваме.  Нова Броудкастинг Груп допълва съществуващите медийни канали на групата и съм убедена, че ще постигнем много добра синергия между всички тях, което ще ни даде още по-голяма възможност да инвестираме в локално съдържание и да достигнем бързо и качествено до аудиторията“, коментира главният изпълнителен директор на Юнайтед Груп госпожа Виктория Боклаг. „Тази сделка е голям успех и чудесна възможност за NOVA, нейните зрители и клиенти. Бих искал да благодаря на всички, които ни помогнаха да развием водещата търговска медийна група в България. Сделката с Юнайтед Груп ще осигури последващото развитие на NOVA“, заяви главният изпълнителен директор на Адванс Медиа Груп Георги Домусчиев. Инвестицията е четвъртата поред голяма сделка, откакто BC Partners придобиха Юнайтед Груп през март 2019 година. Платформата на Юнайтед Груп комбинира телекомуникационни оператори с продуценти на съдържание в страните от Югоизточна Европа като част от стратегията за едновременно развитие в телекомуникационния и медийния сектор.  Компанията има над 10 млн. клиенти и 11 000 служители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:46 | 14.09.22 г.
fallback