Discovery Networks обяви, че пуска нова стрийминг услуга, която ще включва предавания от нейната телевизионна мрежа. Платформата нови името Discovery+, посочва компанията в съобщение до медиите.
Новото предложение ще се появи първо в 25 държави, сред които Великобритания, Ирландия, Индия, Скандинавските страни, Италия и Нидерландия. В Съединените щати премиерата ще е още на 4 януари, като ще се случи в ексклузивно партньорство с телекомуникационния оператор Verizon.
Според Wall Street Journal този ход следва по-ранната стратегия на компанията да предлага по-малки, тематични планове, насочени към различни групи потребители – от такива, които обичат да готвят, до ентусиасти в домашните ремонти.
Цената на Discovery+ в САЩ ще е 4,99 долара с реклами и 6,99 без реклами, обяви компанията. Платформата ще включва съдържание от канали като TLC, Food Network, Discovery Channel и Animal Planet. Освен това ще предлага и каталог с лицензирано съдържание от други компании, включително BBC, A&E Networks и Group Nine Media.
В съобщението си до медиите Discovery посочва, че това ще е и новият стрийминг дом и на Олимпийските игри в Токио 2020 за Европа, като ще съдържа съдържание и от Eurosport.
Discovery навлиза на стрийминг пазара месеци, след като някои от най-големите ѝ конкуренти вече направиха тази стъпка. Главният изпълнителен директор Дейвид Заслав залага, че Discovery (една от най-големите компании за традиционна телевизия) ще може да се конкурира за абонати с играчи като Peacock на Comcast, HBO Max на AT&T и Prime Video на Amazon.com, като предложи повечето предавания от кабелната си телевизия на абонатите на видео стрийминг услугата.
Това, което е заложено, е дългосрочното бъдеще на Discovery. Милиони зрители се отказват от традиционната платена телевизия в полза на стрийминг услугите.