Следващата година ще е много тежка за рекламата заради свиването на бюджетите на компаниите. Това заяви Ангел Искрев, творчески директор и партньор в рекламна агенция Proof, в рубриката Bloomberg TV Интервю с водещ Живка Попатанасова.
Той обясни, че по време на криза рекламната стратегия се променя, за да постигне целите си.
„Все повече се търси смисъла зад брандовете. Младите хора, които стават все по-масов клиент, са много критични и търсят причина, за да изберат конкретен бранд”, посочи той.
По думите на госта емоционалността в рекламните послания надделява над рационалността.
Коронавирусът и опасенията от втора вълна може да доведат рекламния сектор до сериозни изпитания, допълни още Искрев.
„При втора вълна ще бъде още по-тежко, ще се направят стъпки назад от кампании, които са планирани, но дигиталната реклама ще расте“, смята той.
„Рекламният пазар се наложи да бъде още по-креативен във време, когато не трябва да продаваш, а трябва да бъдеш до хората“, заяви още Ангел Искрев.
„Дигиталният маркетинг се развива все повече, защото се вижда, че работи“, смята той.
„Променяме се комуникационно и като бизнес модел и не мисля, че промяната ще спре скоро“, убеден е творческият директор и партньор в рекламна агенция Proof.
Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.