Двойни и тройни ръстове в трафика на годишна база отбелязват бизнес медиите от Investor Media Group Investor.bg и Bloombergtv.bg. С рекордните 10% процентни пункта – от 8 до 18 на сто, за последните 12 месеца се е повишил пазарният дял на институцията във финансовите новини и анализи Investor.bg.
Само през април той е посетен от 830 хиляди уникални потребители, което е повече от двойно увеличение спрямо година по-рано, и отрежда на Investor.bg пазарен дял от 18% по данни на Gemius.
Месец по-рано 888 хиляди души избраха да се информират от Investor.bg, което е покачване с 36% спрямо февруари и повече от два пъти (111%) на годишна база. През март бизнес сайтът регистрира 92% ръст на импресиите спрямо същия период миналата година и по този показател държи 54% пазарен дял. Основен източник на трафика за Investor.bg са директните посещения и трафикът от Google, което е доказателство за доверието, което потребителите гласуват на сайта.
Още в началото на кризата с COVID-19 Investor.bg създаде специална секция за коронавируса. Сред най-четените теми в бизнес медията са тези за мерките, които властите у нас и по света взимат за подкрепа на бизнесите, за възможните решения за рестарт на икономиките и авторските анализи за пазарите на петрол и имоти.
С рекордните 297% през април са се увеличили и уникалните потребители, които избират да се информират за националните и световни теми и проблеми от сайта на бизнес телевизията Bloomberg TV Bulgaria. В условията на силно конкурентна среда само за последните 12 месеца Bloombergtv.bg увеличи пазарния си дял с убедителните 4 процента.
През март и април Bloomberg TV Bulgaria и сайтът bloombergtv.bg фокусираха ресурса си в задълбоченото отразяване на разпространението, влиянието и последиците, които пандемията от COVID-19 имат върху световната и националните икономики. На bloombergtv.bg всеки може да открие балансирано съчетание от телевизионно видеосъдържание и актуални новини от света на бизнеса, икономиката и финансите.
В отговор на предизвикателствата, пред които хиляди компании са поставени заради пандемията, бизнес телевизията създаде на сайта си и специална рубрика, с която да помогне на компаниите да се справят с предстоящите предизвикателства – „Бизнесът vs. COVID-19”.
Убедителен ръст на годишна база регистрира и цялата Invesor Media Group. За последните 12 месеца пазарният дял на медийната група се е повишил с 9 на сто, което я прави втората по посещаемост и трафик в България.
P { margin-bottom: 0.08in } A:link { so-language: zxx }