Cannes Lions, еквивалент на Оскарите в сферата на комуникациите, идва в София, като част от първото издание на Noble Academy - събитие, организирано от Noble Graphics.
Преди месец фестивалът Cannes Lions събра във Френската ривиера известни личности, като режисьора Алфонсо Куарон, певеца Джон Леджънд и телевизионния продуцент Шонда Раймс, която стои зад сериала „Анатомията на Грей“. Сега обаче образователните програми към събитието ще се пренесат в българската столица.
Noble Academy ще представи добри съвременни практики в сферата на рекламата в рамките на Noble Academy, която ще се проведе на 25 и 26 октомври в Нов български университет.
Идеята е младите специалисти по маркетинг и рекламата да се срещнат с професионалисти от рекламния пазар. За целта у нас ще гостуват Стив Лейтъм (мениджър Таланти и обучение в Cannes Lions), Сам Сондърс (творчески директор на Metroplex, САЩ), Максимилиан Калхед (съосновател на The Pop Up Agency, Англия), Мариам Акхунова (творчески директор на Possible, Русия), Дорис Данер (вицепрезидент на TBWA за Централа и Източна Европа), Разван Капанеску (основател на WINGS Creative Lab) и много други.
Участниците ще могат да чуят множество лекции и да се включат в три работилници, където ще научат повече за новите тенденции в изготвянето на стратегии, нови бизнес модели, опазване на корпоративната идентичност в дигитална среда и други.
Bulgaria ON AIR е медиен партньор на събитието.