WarnerMedia на AT&T е започнала съкращения на служители в подразделението за продажба на реклама, твърдят източници на Wall Street Journal.
Това се случва, докато компанията продължава да преоформя бизнесите, които купи като част от сделката за Time Warner миналата година.
Съкращенията са фокусирани върху отдела за продажба на реклама, но не спират дотук, докато AT&T продължава да премахва струпванията, образувани при сливането на по-голямата част от HBO и Turner в WarnerMedia.
„Днешната реорганизация включва под 20 работни места от над 700 души работна сила в продажбата на реклама“, коментира говорителка на компанията. „Не очакваме допълнителни съкращения в момента“.
Сред онези, които си тръгват, е Дона Спесиале, главен директор рекламни продажби. Нейното напускане беше обявено първо от The Information.
Дан Райс, изпълнителен вицепрезидент на Turner Ignite, също си тръгва заедно със служители от различни подразделения, включително такива, които се занимават с продуктов маркетинг и партньорства, свързани със съдържанието.
Служителите на WarnerMedia и анализатори очакваха съкращения в някои от бизнес звената на Turner, включително в това, откакто AT&T преструктурира WarnerMedia през март.
AT&T има големи амбиции да увеличи приходите от реклама на компанията, но до голяма степен насочи вниманието си към рекламното звено Xandr за тази цел. Компанията създаде Xandr през 2018 г., за да предлага висококачествено медийно съдържание от мрежите и дигиталните платформи на WarnerMedia TV, както и от други канали.