fallback

AT&T влиза на пазара на стрийминга

Медийните компании се опитват да предлагат по-директни услуги в отговор на намаляването на абонаментите за кабелна услуга

09:23 | 11.10.18 г.
Автор - снимка
Създател

Американският пазар на стрийминг услуги навлиза в нов етап. AT&T - един от големите мобилни оператори в САЩ, възнамерява през следващата година да стартира собствена стрийминг услуга и така да конкурира Netflix и замислената от Walt Disney Co. собствена услуга.

Намерението не е изненадващо, след като в началото на годината операторът придоби Time Warner. В хода на сделката бе купен и HBO, като каналът ще бъде обвързан в услугата, предава Bloomberg. Очаква се AT&T да стартира услугата си през четвъртото тримесечие на 2019 г.

Една подобна директна услуга за потребителите би могла да се възползва от огромната база на WarnerMedia за филми, телевизионни предавания, документални филми и анимации. Медийните компании се опитват да предлагат по-директни услуги в отговор на намаляването броя на абонаментите за кабелна услуга от страна на потребителите. AT&T, която завърши придобиването на Time Warner през юни, също така търси начин да изплати по-бързо оценената на 85 млрд. долара сделка.

Главният изпълнителен директор на AT&T Рандъл Стивънсън заяви през миналия месец, че стрийминг продуктът ще бъде обявен през това тримесечие. Новата услуга ще бъде преди всичко за забавление. Новините на CNN няма да бъдат част от нея.

По време на пресконференция ръководителят на WarnerMedia Джон Станкей каза, че компанията има "години натрупани инвестиции" в своята база данни. Станкей заяви, че пазарът може да поддържа повече от две услуги за стрийминг, макар и по-малко от 10. AT&T също така пуска услуга за стрийминг с цена 7,99 долара, която ще е фокусирана върху съдържанието на DC Comics.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:25 | 09.09.22 г.
fallback