Американската медийна компания NBC News, която е част от Comcast, пуска собствена новинарска емисия два пъти дневно в мобилното приложение Snapchat, обяви компанията, цитирана от Ройтерс и БТА.
Медийният конгломерат NBC Universal, който принадлежи на Comcast, инвестира сумата от 500 млн. долара в компанията, разработила Snapchat - Snap, при първичното ѝ публично предлагане, тъй като иска да увеличи своето дигитално предлагане.
Компании като NBC News се сблъскват все по-сериозно с проблема със застаряващата аудитория. Средната възраст на хората, които гледат вечерните новини по телевизията, е 64 години, сочи агенцията за проучвания Nielsen. Това пък е доста над желаната от рекламодателите аудитория на възраст между 18 и 34 години.
През юни тази година NBC News пусна дигитална видео услуга, която предлага кратки документални филми. С този ход тя се опитва да привлече потребителите на социалните мрежи.
Новата емисия в Snapchat ще се занимава с проблемите на деня. Тя ще се излъчва в 7 часа сутрин и в 16 часа следобед. Ще бъде излъчвана и при специални извънредни събития.
Всичко това се случва на фона на нарастващия скептицизъм у инвеститорите относно това дали Snap има възможност да расте и да се конкурира с Facebook и нейната услуга за споделяне на снимки Instagram.