Френската рекламна агенция Publicis Groupe обяви, че приходите от продажбите ѝ за третото фискално тримесечие са нараснали едва с 0,2% на органична база до 2,32 млрд. евро (2,55 млрд. долара), след като през миналата година тя загуби големи медийни клиенти в САЩ, предава Ройтерс.
Приходите за третото тримесечие отговориха на очакванията на анализаторите, анкетирани от Ройтерс, които смятаха, че сумата ще е около 2,35 млрд. евро, но се оказаха под 0,7% ръст на продажбите до 2,33 млрд. евро през третото тримесечие на 2015 г.
Приходите за деветте месеца от началото на годината са скочили с 1,9% на органична база до 7,07 млрд. евро.
Publicis потвърди и своята финансова прогноза за цялата 2016 г.
Групата е спечелила клиенти като Wal-Mart, бизнеса на Procter & Gamble с продукти за грижа за дома, Coty и USAA.
Главният изпълнителен директор на Publicis Морис Леви, който се очаква да напусне поста си през 2017 г., потвърди, че бордът ще реши през февруари следващата година кой да го наследи. Леви посочи, че е готов да заеме друга позиция в корпоративното управление на компанията, за да осигури плавния преход, ако бордът го помоли за това.