„Нетинфо“, която е част от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп, придобива 20% от Къмишън шеър, компанията собственик на Broshura.bg, която освен на българския пазар е с утвърдено присъствие и в 18 други страни по света.
Чрез сделката медийната компания стъпва на международен пазар, като това според нея е част от разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса, съобщава „Нетинфо“ в прессъобщение.
Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез технология, която предлага на онлайн потребителите разнообразие от онлайн брошури на водещи компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти. За търговските вериги Broshura.bg представя различни дистрибуционни канали – уеб, мобилни, имейл и партньорски сайтове, чрез които да развият модела на хартиените брошури в дигитална среда благодарение на предлаганото удобство, измеримост, интерактивност и опции за точно таргетиране. Извън България амбицията на „Къмишън шеър“ е да стане лидер в Централна и Източна Европа, като към момента компанията може да се похвали с 2,3 милиона евро оборот за 2015 г., 8 милиона посетители и 15 милиона разгледани брошури за месец май 2016 г., както и 140 милиона разгледани страници на брошури за същия период. „Радваме се, че ставаме част от едно по-голямо семейство, както и сме сигурни, че това сътрудничество, с всички канали и ресурси на медийната група „Нетинфо“, ще предложи богати възможности за продукта на Broshura.bg и компанията като цяло”, коментира Огнян Попов, изпълнителен директор на Къмишън шеър. „С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на „Нетинфо” искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място”, коментира от своя страна изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов. Това е поредна сделка за „Нетинфо“, след като преди няколко месеца компанията придоби 51% от Grabo.bg – един от големите български сайтове за онлайн пазаруване на популярни услуги, както и 51% от Trendo.bg - онлайн магазин с подбрани модни колекции. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големия каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg.