fallback

Водещи световни независими медиа агенции обединяват своите сили в Local Planet

Horizon Media, the7stars, Zertem Communications Group, Media Italia, pilot, CoSpirit MediaTrack, Tre Kronor и Percept Media са сред основателите

20:15 | 20.04.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

"Think global, act local" (мисли глобално, действай локално). Това е мотото на новия съюз Local Planet - нова глобална медийна група, в която обединяват силите си редица световни независими медиа агенции, действащи в 40 страни, с 3000 служители и с общи приходи от над 10 млрд. долара.

Със самата си поява Local Planet вече функционира на повече от 40 пазара по цял свят, а сред нейните основатели и акционери са Horizon Media в САЩ, британската the7stars, испанската Zertem Communication Group, италианската Media Italia, pilot в Германия, CoSpirit MediaTrack във Франция, шведската Tre Kronor и Percept Media в Индия.

Световната мрежа Local Planet обещава да предостави на клиентите си медийни решения, съобразени с местния рекламен пазар, като същевременно се ангажира пред тях да бъдат равнопоставени при достъпа им до международни стратегии, ценности, прозрачност, технологии и специалисти от най-високо ниво.

Бившият глобален главен изпълнителен директор на Vizeum Мартин Ратъл поема поста глобален главен изпълнителен директор на Local Planet. Президентът, основател и главен изпълнителен директор на Horizon Media, най-голямата медиа агенция в света, Бил Кьонигсбърг е председател на Борда на директорите на новата верига.

Всички основатели и управители на агенциите-акционери участват в новосформирания Груп Борд на Local Planet, като се опират на уменията и опита на някои от водещите имена в рекламната индустрия.

„След четири години членство и сътрудничество с независимите агенции, основали Columbus Media International, Аргент вече е акционер в Local Planet и представителство на веригата за България. Това е не само признание за нивото и успехите на нашата агенция, но и сериозна отговорност обслужването, което предлагаме на нашите клиенти, постоянно да отговаря на критериите, прилагани към най-добрите световни медиа агенции. Повод за допълнителна гордост е фактът, че ни беше гласувано доверието да създадем хъб на веригата за Балканите, който обхваща пазарите от региона в тясно сътрудничество с партньорски независими медиа агенции от Сърбия, Македония, Албания, Косово, Черна гора, Босна и Херцеговина и Молдова. Току що приключихме успешно и преговорите за сътрудничество с водеща независима медиа агенция в Румъния”, заяви Владимир Денев, главен изпълнителен директор на медиа агенция Аргент и член на Груп Борда на Local Planet.

Моделът на Local Planet ѝ позволява да предлага на клиентите си най-добрите за всеки пазар технологии и данни през нейните локални и международни партньорства, а не да се осланя на подхода с „универсалните” решения.

Агенциите от веригата и сега работят с някои от най-известните брандове, в това число Geico, Capital One, Nike, IKEA, Viacom, Pfizer, H&M, Kayak и много други.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:38 | 10.09.22 г.
fallback