fallback

Apple пуска реклами, които ще изглеждат като нормални статии?

Новият рекламен формат ще е в приложението Apple News с едва доловим надпис „Спонсорирано“

09:47 | 15.03.16 г.
Автор - снимка
Създател

Илюстрация: Apple

Apple планира да предложи на своите рекламодатели реклами, които изглеждат като типични статии в своето ново приложение за новини. Рекламите ще се показват в емисията със съдържанието заедно със самите новини, почти неразличими от неплатените статии, предава VentureBeat.

Ще има една малка линия с надпис „Спонсорирано" под самата рекламна статия, което лесно може да обърка редица потребители.

По заявка рекламодателите може да изберат името им да бъде пропуснато и читателите просто да видят надпис „спонсорирано" и да знаят, че някой плаща за това съдържание, но не и кой точно. Новият формат на рекламата се открива в нови документи за разработчици, които наскоро бяха актуализирани.

Спецификациите за рекламния формат на приложението за новини се появяват само  два месеца, след като стана ясно, че Apple има намерение да спре достъпа до мобилната рекламна платформа iAd за приложения. Вместо самата компания да създава реклами, тя ще предостави на издателите възможността за създаване, продажба и цялостно управление на рекламите.

Като част от предполагаемата смяна на стратегията се очакваше, че издателите ще запазят за себе си всички генерирани приходи, но Business Insider твърди, че Apple  ще прибира обичайните 30 процента от приходите.

Това би представлявало и нов начин за генериране на пари от Apple News. Наскоро се появиха слухове за възможност и за платено абониране за Apple News, но от компанията засега не са ги коментирали.   

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:42 | 14.09.22 г.
fallback