fallback

Забавното лятно четене с PR Приз 2015

57 пиар кампании в 15 категории се състезаваха за наградите на БДВО

12:31 | 21.05.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Сайтът Az-deteto.bg, част от медийна група Инвестор БГ, и агенция CIVITAS получиха първа награда в категорията „Пиар проект на медия“ с кампанията „Забавното лятно четене“.

Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи най-добрите постижения в сферата на комуникацията. За призовете се състезаваха 57 пиар кампании в 15 категории.

„Няма победени в този конкурс. Има само победители. Фактът, че всеки проект има кауза, което е впечатляващото тази година. Самият факт,че колегите имат самочувствието да застанат пред специализирана ПР публика и да презентират своя проект, е достойно за адмирации и аплодисменти“, каза Доника Ризова, член на журито.

Първа награда в категорията Пиар проект в публичния сектор отиде при Националната агенция за приходите с проекта „Влез в час с данъците“. Целта му е да повиши финансовата грамотност на учениците. Проектът спечели и връчваната за първи път тази година специална награда на Етичната комисия на БДВО.

Конкурсът PR Приз е най-старият и най-престижният в сферата на комуникациите в България. Той бе кулминацията на Деветия PR Фестивал и се проведе в Бална зала, Радисън Блу Гранд Хотел, където с официална церемонията по награждаването на победителите в петнадесетото издание на първия в страната конкурс бяха отличени най-добрите комуникационни постижения.

И тази година в надпреварата се включиха проекти на водещи пиар агенции, компании и неправителствени организации. Журито имаше нелеката задача за по-малко от седмица да избере най-добрите в тазгодишното издание на "ПР приз 2015".

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:22 | 03.09.22 г.
fallback