Световното първенство по футбол в Бразилия ще се превърне в спортното събитие с най-голямо присъствие в социалните мрежи, се казва в резултатите от онлайн маркетинговото проучване Digital Index на компанията Adobe, пише CNN Money. Футболният шампионат, който ще продължи един месец, вече изпреварва Зимните олимпийски игри в Сочи и финалите на шампионата по американски футбол Супер Боул, що се касае до присъствието му в социалните мрежи. Най-известните футболисти, като нападателят на националния отбор на Португалия – Кристиано Роналдо, се споменават милиони пъти в мрежата всеки ден. От началото на годината Световното първенство по футбол е споменато 19 милиона пъти в блоговете и социалните мрежи, които Adobe е наблюдавала. Сред избраните се открояват Facebook, Google+, Reddit, Twitter, Instagram и YouTube. Дискусията е по-глобална от тази за Олимпиадата в Русия, казват от Adobe, и общхваща потребители от 230 страни. Хората от Япония са най-запалените коментатори, като те са отговорни за близо две от всеки пет споменавания. САЩ е точно след Бразилия – американските потребители са допринесли с 8% от всички постове, свързани със Световното първенство по футбол. Отношението на страната домакин се отразява и на настроенията по улиците на Сао Паоло, където протестиращи демонстрират несъгласието си с цената, която правителството плати за организирането на Световното първенство – 11 млрд. долара. От Adobe уточняват, че 42% от постовете, свързани с игрите, изразяват чувство на “тъга, ярост и отвращение.” Футболните мачове от Световното първенство в Бразилия се очаква да привлекат и рекорден зрителски интерес по телевизията. Според експерти те ще бъдат гледани от общо 3.6 милиарда души.
fallback
Световното в Бразилия с рекорден интерес в интернет
От началото на годината най-големият футболен форум е споменат 19 милиона пъти в социалните мрежи, сочи проучване на Adobe
17:02 | 22.06.14 г.напиши коментар
fallback