fallback

LinkedIn отваря платформата си за дълги постове

Досега такива можеха да пишат само личности от ранга на Барак Обама, Бил Гейтс и Ричард Брансън

11:18 | 21.02.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

LinkedIn ще позволи на всички свои 277 милиона потребители да публикуват дълги постове, в които да изразяват своите мисли. До момента социалната мрежа предлагаше такава функционалност, но само за отбран кръг от потребители, като Ричард Брансън, Бил Гейтс, Барак Обама и др. От компанията споделят, че първоначално услугата ще бъде достъпна за 25 000 англоговорящи потребители, след което достъп до нея ще получат всички регистрирани в сайта. Това трябва да се случи в идните няколко месеца. “Надяваме се, че нововъведението ще помогне на компанията да се превърне в категорично най-добрата професионална платформа”, заявява Райън Рослански, един от директорите на LinkedIn. “Правим го защото искаме LinkedIn да бъде място, в което потребителите могат да се превърнат в продуктивни и успешни професионалисти в своята област – а не просто в такива, които търсят нова работа или конкретен човек.” С други думи, LinkedIn се опитва да намери начин да накара потребителите да посещават сайта поне веднъж дневно или седмично, а не както сега – да се сещат за социалната мрежа, само когато търсят работа. Компанията започна новия си проект през миналата есен, когато позволи на 150 от световните лидери да пишат дълги постове. Оттогава числото е нараснало до 500. Тази група, която компанията нарича “Влиятелните”, има силата да вдъхновява останалите, което пък вдъхновило LinkedIn да отвори платформата за всички потребители, които ще могат да пишат и споделят дълъг текст, подобно на интернет блоговете. Постовете на влиятелните се следят изкъсо от екипа на LinkedIn, което показало, че средно те събират около 20 000 уникални посетители, повече от 250 харесвания и 80 коментара. В момента LinkedIn позволява на 500-те избрани да споделят текст, комбиниран със снимки, като няма никакво ограничение в броя на използваните символи. Публикациите излизат на централната страница на LinkedIn, където се сменят на ротационен принцип между четири позиции. Постовете се появяват и в системните електронни писма, които компанията изпраща до своите потребители, както и в мобилните приложения LinkedIn и Pulse (новинарска апликация, която LinkedIn придоби през миналата година). Потребителите, които се съгласят да участват, ще получават постовете и в собствените си профили, където те ще продължат да съществуват като “част от професионалната ви идентичност,” обяснява Рослански. За да достигат постовете до хората, които имат най-голям интерес към тях, LinkedIn ще изследва усилено техните навици, сферата, в която работят, както и контактите, с които са свързани. Така например, ако сте графичен дизайнер, мрежата ще ви предлага постове, които са свързани с работата ви. Разбира се, само защото LinkedIn ще направи платформата си общодостъпна, не означава, че изведнъж всеки ще стане страхотен блогър. От компанията очакват добри попадения от потребителите си, но не изключват възможността и за издънки без особена стойност. Рослански не се притеснява от “брака”. От LinkedIn се надяват, че така ще увеличат ангажираността на потребителите си със сайта, както и че ще дадат възможност на компаниите да получат повече информация за даден човек и по този начин ще вземат по-правилното решение кого да назначат.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:05 | 12.09.22 г.
fallback