По пътя си към експанзия американският доставчик на видео по заявка Netflix тества по-благоприятен за потребителите си модел на ценообразуване, съобщава THR. Тестът в момента е достъпен за настоящи клиенти, но не за всички от тях. При това клиентите може да избират между пакет за 6,99 долара и пакет от 9,99 долара.
При първия може да се преглежда само едно видео, а при втория модел - три видеа едновременно на различни платформи. Текущия стандартен модел струва 7,99 долара и позволява едновременен стрийминг на две видео съдържания. За 11,99 долара операторът предлага четири видеа едновременно.
За анализаторите съобщението за възможните по-евтини оферти е изненадващо, защото в резултат на бързия успех на Netflix по-скоро се очакваше увеличение на цените в близко бъдеще. В същото време стрийминг услугата трябва да се пази от все по-силната конкуренция, която включва стрийминг оферти от Amazon и на отдаващия под наем DVD-та RedBox. Разработвайки собствена телевизионна продукция, Amazon следва примера на Netflix Inc., която вече жъне успехи с драмата “House of Cards” - драматичен сериал, който спечели награда “Еми”. И двете компании следват различни подходи, оставяйки собствена следа. Netflix, например, дори не изисква пилотни епизоди.
Повече за Netflix и конкурентите в индустрията вижте в материала на Bloomberg.