Едва една година след като медийната компания InterActiveCorp (IAC) придоби Newsweek на символичната цена от 1 долар, вече само онлайн достъпната услуга отново смени собственика си. Това е компанията IBT Media, като двете страни не разкриват финансовите параметри на сделката, която включва продажбата на марката и онлайн изданието й. Извън нея обаче остава информационния сайт The Daily Beast, който е част от медийната група от 2010 г.
„Вярваме в марката и искаме да я развием според изискванията и спецификите на дигиталната ера“, заяви Етиен Ювак, съосновател и главен изпълнителен директор на IBT.
Newsweek излиза от края на 2012 г. само в интернет. Списанието бе основано през 1933 г. и с времето стана важен фактор в медийния пейзаж. По онова време негов издател е бивш журналист от списание Times. През 1990 г. изданието достигна тираж от 3 млн., но заради новите технологии и интернет продажбите приходите от реклама намаляха.
През 2010 г. Washington Post продаде бившия премиум продукт на символичната цена от един долар (и дълговете в размер на 40 млн. долара) на семейството Харман, в чиито ръце списанието остана две години. През лятото на миналата година Бари Дилър реши компанията му да вземе мажоритарния дял в Newsweek, да прекрати издаването на печатния продукт и да слее онлайн версията с The Daily Beast.
Списанието бе обединено с Daily Beast в компанията Newsweek Daily Beast Company. Там то успя да разшири аудиторията си благодарение на нарастващата популярност на електронни четци като Kindle на Amazon, iPad на Apple, и Nook на веригата от книжарници Barnes & Noble Inc Nook, припомня Ройтерс.
Досегашният собственик IAC обяви, че решението за продажбата е взето, за да може компанията да се съсредоточи върху бързо набиращия популярност информационен сайт The Daily Beast.