Акциите на по-малките социални мрежи бавно започват да печелят вниманието на анализаторите, докато перспективите пред рекламната индустрия се подобряват, пише Bloomberg.
Брокерите търсят потенциални бенефициенти от възстановяването на пазара на дигитална реклама отвъд големите имена като Meta Platforms. Докато клиентите се опитват да преразпределят бюджетите си след съкращенията, последвали пандемията, акциите на компании като Snap и Pinterest печелят благосклонността на инвеститорите.
„Тъй като инвеститорите са жадни за компании отвъд тези с мегакапитализация за 2024 г., Pinterest излиза на преден план“, коментира анализаторът на RBC Capital Markets Брад Ериксон.
27 от 39-те анализатори, следящи Pinterest, са дали оценка за покупка на акциите ѝ или еквивалентен рейтинг. Цената на книжата на компанията нарасна с 2,9% в понеделник, след като от RBC Capital повишиха оценката си.
Въпреки че Snap може да не е толкова обичана колкото конкурентите си, Wells Fargo очаква усилията на собственика на Snapchat да внесе промени в приложението да подкрепят растежа ѝ. Стойността на книжата на компанията нарасна с 5,4% в понеделник, достигайки най-високото си ниво от миналия юли насам.
„Виждаме, че рекламата се отразява положително на Snap за първи път след инициативите на Apple за поверителност от април 2021 г.“, пише анализаторът на Wells Fargo Кен Гаврелски в бележка. Той повиши повиши целевата цена до най-високата, дадена от анализаторите, следени от Bloomberg.
Всичко това е случва след скорошните повишения от Jefferies, а настроенията към по-малките акции започват да се подобряват на фона на оптимизма за по-големите компании като Meta.
И все пак индустрията е изправена пред рискове предвид несигурната икономическа обстановка. Въпреки че новата ценова цел на Wells Fargo за 22 долара прогнозира 46-процентно рали за акциите на Snap от приключването на сесията в петък, повечето брокери очакват спад в следващите 12 месеца. И Snap, и Pinterest трябва да извървят дълъг път, преди да успеят да се върнат на рекордните нива от 2021 г.