fallback

Приходите на X са нараснали с едноцифрен процент през третото тримесечие

Новият лидер на социалната мрежа Линда Якарино разкри информацията пред банкери

14:47 | 06.10.23 г.

Главният изпълнителен директор на X, преди Twitter, Линда Якарино е използвала първата си среща с банките на социалната мрежа, за да изложи плана си за разрастване на бизнеса на компанията, твърди източник на Ройтерс, запознат със случилото се. Всичко това е част от усилията на Якарино да информира банкерите, които отпуснаха 13 млрд. долара за финансиране на придобиването на компанията от Илон Мъск, за това какво се случва с компанията.

Подробности, споделени с Ройтерс, обрисуват частично картина на текущото състояние на бизнеса на X. Приходите на компанията, която преди беше известна като Twitter, са нараснали с между 7 и 9% през третото тримесечие спрямо второто, посочва източникът.

Размерът на приходите на X, генерирани от реклама, абонаменти и лицензиране на данни, не е ясен.

X отказва да коментира въпроса.

Откакто придоби компанията през октомври 2022 г. Мъск се опитва да открие новини начини за увеличаване на приходите, включително с по-висока цена за инструмента за достъп до данни на платформата и запазване на функции само за плащащите абонати.

По време на близо 40-минутната среща на X с финансовите институции, Якарино е заявила, че компанията ще тества три нива на абонаментна услуга въз основа на броя реклами, показвани на потребителите, разкрива източникът.

В момента платената услуга на X струва 8 долара на месец.

Основният бизнес на X с дигитална реклама изпитва затруднения, тъй като брандовете са предпазливи към множеството промени в платформата и противоречивия характер на Мъск.

От придобиването насам приходите на X от реклами в САЩ намаляват всеки месец на годишна база, показват данни на фирмата за рекламни анализи Guideline, която проследява рекламните разходи от големите агенции.

Отделно в четвъртък Комисията по ценните книжа и борсите на САЩ подаде съдебен иск срещу Мъск в опит да го принуди да свидетелства в рамките на разследване за придобиването на социалната мрежа.

На срещата Якарино коментира, че сред двигателите на приходите ще са политическите реклами, след като компанията премахна забраната върху тях, която важеше преди покупката на X, твърди източникът.

Очаква се рекламната индустрия да усети приход на рекламни бюджети преди изборите на няколко ключови места по света, включително в САЩ, където предстоят президентски избори.

X също така ще се фокусира върху обслужването на повече малки и средни рекламодатели, което Якарино е описала по време на срещата като голяма възможност за растеж.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:43 | 06.10.23 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още