fallback

Лидерът на TikTok търси подкрепа от американските потребители на услугата

Той отправи директно обръщение към потребителите, само дни преди изслушването му пред властите

18:59 | 21.03.23 г.
Автор - снимка
Създател

Главният изпълнителен директор на TikTok Шоу Дзъ Чъу се обърна директно към потребителите на приложение във видео, публикувано в платформата във вторник.. Това се случва преди очакваното негово изслушване пред Комисията по енергетика и търговия към Камарата на представителите на САЩ тази седмица, пише CNBC.

Във видеото, заснето от Вашингтон, Чъу подчертава колко много потребители има TikTok, акцентира върху ролята на малките и средните фирми и собствените служители, базирани в САЩ, които разчитат на компанията. Съобщението може да се възприеме като предварителен призив към законодателите преди в четвъртък Чъу да се изправи пред въпроси относно възможността на китайската компания майка ByteDance и китайското правителство да получават достъп до информация за американските потребители, събрана от приложението.

TikTok работи по създаването на план за намаляване на риска, за да гарантира, че данните от САЩ няма да попаднат в ръцете на чуждестранен противник чрез нейното приложението. Компанията твърди, че данните на потребителите от САЩ вече се съхраняват извън Китай.

Но много представители на властите и разузнаването изглежда продължават да не са убедени, че информацията е достатъчно защитена, докато TikTok е собственост на китайска компания. Миналата седмица компанията каза, че Комитетът по чуждестранни инвестиции в САЩ, който разглежда исковете, свързани с приложението, настоява ByteDance да продаде своя дял или рискува да бъде изправена пред забрана за приложението.

Във видеото Чъу разкрива, че TikTok има повече от 150 млн. месечно активни потребители в САЩ, което показва значителен растеж спрямо август 2020 г., когато компанията сподели, че има 100 млн. месечно активни потребители в страната. В тази бройка попадат 5 млн. компании, които използват приложението, за да достигат до клиенти. По-голямата част от тези фирми са малки или средни по размер. Освен това Чъу коментира, че TikTok има 7000 базирани в САЩ служители.

„Това се случва в ключов момент за нас“, споделя Чъу, визирайки заплахите от американските власти за забрана на TikTok. “Това може да ни отнеме всичките 150 млн. от вас“.

След това той призовава директно потребителите да споделят в коментарите какво искат техните представители да знаят относно това защо обичат TikTok.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:59 | 21.03.23 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още