fallback

Мъск: Apple отново рекламира на пълни обороти в Twitter

Производителят на iPhone е най-големият рекламодател в социалната медийна компания

10:00 | 05.12.22 г.
Автор - снимка
Създател

Илон Мъск заяви, че Apple Inc. е „възобновила напълно" рекламата си в Twitter Inc., като по този начин още повече деескалира войната между двете най-влиятелни технологични компании в света. 

Мъск направи тези коментари по време на разговор в Twitter Spaces в събота, като добави, че Apple е най-големият рекламодател в социалната медийна компания. Милиардерът, който не се спря по-подробно на Apple, говори повече от два часа от частния си самолет по време на коментара си, който имаше повече от 90 хил. слушатели. 

Apple не е отговорила веднага на молбите за коментар на Bloomberg, изпратени извън обичайното работно време. 

През миналата седмица Мъск разкритикува Apple, като заяви, че производителят на iPhone и компютрите Mac е спрял да рекламира в Twitter и е заплашил да не допусне приложението до своя App Store. Като се прицели в Apple, Мъск рискува да започне война с най-ценната компания в света и основен рекламодател в момент, в който други компании изтеглят рекламите си от Twitter.

Впоследствие Мъск се срещна с главния изпълнителен директор на Apple Тим Кук и заяви, че двамата са имали „добър разговор“ и са „разрешили недоразумението относно потенциалното премахване на Twitter от App Store“. Мъск заяви, че Кук е бил „категоричен, че Apple никога не е обмисляла да направи това“.

След поглъщането на социалната мрежа от страна на Мъск редица компании преустановиха рекламата си в Twitter, включително General Mills Inc. и Pfizer Inc. В събота Мъск публикува туит, в който благодари на рекламодателите, че са се върнали в Twitter.

Just a note to thank advertisers for returning to Twitter

— Elon Musk (@elonmusk) December 4, 2022

В разяснение на по-ранна публикация Platformer News заяви в Twitter в неделя следобед, че Amazon.com Inc. е спряла различни кампании в Twitter наскоро, но е продължила да рекламира на определено ниво „по време на последните сътресения". Platformer News се позова на източник, когото не назовава по име, и също така заяви, че търговецът на дребно обмисля да увеличи годишните си разходи за реклама до 100 млн. долара. Говорител на Amazon е отказал коментар.

Новият подход на Twitter за проверка на акаунтите беше позволил на тролове да се представят за големи марки. Мъск заяви, че се надява да съживи програмата за верификация на компанията през тази седмица, след като тя бе спряна, за да се справи компанията с имитаторите. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:59 | 05.12.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още