Американската технологична компания Snap, която стои зад приложението Snapchat, тества нова абонаментна услуга, наречена Snapchat+. Тя ще даде на абонатите достъп до ексклузивни и нови функции, които предстои да бъдат пуснати за всички потребители, потвърди говорител на Snap пред Ройтерс.
Абонаментната функция, която Snap тества на вътрешно ниво, беше разкрита първо в Twitter от потребител на име Алесандро Палузи – мобилен разработчик и инженер според описанието му в Twitter.
Snapchat+ ще струва 4,59 евро на месец, или 45,99 евро за година, показват скрийншоти на Палузи, публикувани в микроблогинг платформата.
Това ще бъде първият абонаментен продукт на Snapchat. Приложението дава възможност на потребителите да публикуват съдържание, да играят игри и да ползват подобна на TikTok функция, наречена Spotlight.
Новата абонаментна услуга е опит на Snap да си извоюва по-добра позиция на пазара, след като продължава да изостава от другите социални мрежи.