Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск заяви, че иска да разшири обхвата на Twitter отвъд сегашната ѝ „ниша“, докато повечето американци не започнат да ползват социалната мрежа, предава Ройтерс.
Мъск подписа сделка за придобиването на Twitter за 44 млрд. долара, което повдигна въпроси сред служителите и обществото относно стратегията му за управление на услугата.
Пред репортери на червения килим на годишното събитие Met Gala в Ню Йорк предприемачът сподели, че важна мярка за успеха ще бъде дали Twitter може значително да увеличи аудиторията си.
„В момента е някак нишова. Искам по-голям дял от страната да бъде в него, да участва в диалог“, коментира Мъск, който присъства на събитието, изпълнено със знаменитости, заедно със своята майка Мей Мъск, която е модел.
Twitter има около 40 млн. дневно активни потребители в САЩ според последния ѝ финансов отчет.
Мъск твърди, че иска платформата „възможно най-приобщаваща, като в идеалния случай по-голямата част от Америка е в нея и говори“. Не на последно място той иска да има максимално доверие в услугата.
Милиардерът каза още, че ще направи Twitter прозрачна относно това как туитовете се промотират или слизат надолу в списъка с новини, кактои че иска софтуерът ѝ да е публично достъпен за критика.
Запитан за потенциалното напускане на много служители, Мъск коментира: „Това е свободна страна“.
„Със сигурност, ако някой не се чувства комфортно от това, по собствено желание ще отиде някъде другаде. Това е ок“, допълва той.