fallback

Insider Intelligence: Рекламните приходи на TikTok ще се утроят през 2022 г.

Сумата ще надхвърли комбинираните приходи от продажби на Twitter и Snap

18:28 | 11.04.22 г.

Рекламните приходи на приложението за кратки видеа TikTok вероятно ще се утроят през 2022 г. до над 11 млрд. долара, надхвърляйки комбинираните приходи от продажби на конкурентите Twitter и Snap. Това твърди компанията за проучвания Insider Intelligence, цитирана от Ройтерс.

TikTok, която е собственост на китайската компания ByteDance, е една от най-популярните социални мрежи в света. Тя има над 1 млрд. активни потребители.

„Потребителската база на TikTok преживя бум през последните няколко години, а времето, което потребителите прекарват в приложението, е невероятно“, коментира Дебра Ейхо Уилямсън, анализатор в Insider Intelligence.

Компанията очаква Twitter и Snapchat да генерират съответно 5,58 млрд. и 4,86 млрд. долара рекламни приходи през 2022 г., като комбинираната стойност все още е под 11-те милиарда, които се очакват от TikTok.

Близо 6 млрд. долара, или повече от половината, от тази годишните рекламни приходи ще дойдат от Съединените щати, въпреки регулаторните опасения за потребителските данни, които се трансферират от САЩ в Китай.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:24 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още