fallback

Twitter спря показването на реклами в Русия и Украйна

Идеята е вниманието на потребителите да не бъде отклонявано и те да имат лесен достъп до информация, свързана с безопасността им

11:26 | 26.02.22 г.

Twitter заяви, че е спрял всички реклами в Русия и Украйна, в опит да гарантира, че промоционалните публикации не отклоняват вниманието от информацията за обществената безопасност, изпращана през социалната мрежа, пише Bloomberg.

Базираната в Сан Франциско компанията няма да показва реклами на тези пазари, а също така ще ограничи препоръките на туитове, които се появяват във фийда на потребителите, от акаунти, които те не следват. Целта на този ход е да се ограничи разпространението на подвеждащо и зловредно съдържание.

 

We’re temporarily pausing advertisements in Ukraine and Russia to ensure critical public safety information is elevated and ads don’t detract from it.

— Twitter Safety (@TwitterSafety) February 25, 2022

Русия започна пълномащабна инвазия в Украйна в четвъртък, атакувайки страната от север, изток и юг. Руските войски обстрелват украинските градове и искат да превземат столицата Киев.

По-рано Twitter заяви,че „следи нововъзникналите наративи, които нарушават правилата Правилата на Twitter”, като част от усилията за борба с проблемното съдържание, което изпълва онлайн пространството по време на войната.

Meta Platforms, която притежава Facebook и Instagram, също проверява фактите и отбелязва публикациите от руски държавни медии. По-рано в петък руското правителство заяви, че в резултат на това частично ще ограничи Facebook в страната. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:11 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още