fallback

Snap планира по-голяма глобална експанзия

Компанията се насочва към пазари като Мексико и Япония

21:01 | 21.01.22 г.

Американската компания Snap, която стои зад приложението Snapchat, ускорява глобалната си експанзия в страни от Мексико до Япония чрез споразумения с мобилни оператори и залага на своите популярни функции с добавена реалност, обяви тя пред Ройтерс.

Snap разчита на относителната безопасност по време на период, в който социални мрежи като Facebook, Twitter, YouTube и TikTok са критикувани по света заради проблемно съдържание, слаба защита на поверителността и киберсигурността, което доведе до категорични забрани на услугите в някои страни.

Snap до голяма степен остана невредима, що се отнася до действията на правителствата и регулаторите по целия свят и си създаде план за добавяне на потребители на нови пазари, като залага на привлекателността на филтрите с добавена реалност.

След промените в приложението за Android, които компанията направи в средата на 2019 г. и които направиха Snapchat по-лесна за използване от потребителите извън САЩ и Европа, където Android се ползва повече от iOS, компанията достигна 100 млн. месечни потребители в Индия.

В глобален мащаб Snap има 500 млн. потребители, обяви компанията по време на конференцията си за партньори през май. По думите на Snap около 40% от потребителите ѝ се намират извън Северна Америка и Европа.

Сега компанията иска да задълбочи присъствието си в Индия и да привлече нови потребители в глобален мащаб, като започне от Япония, Индонезия, Бразилия, Мексико, Италия и Испания.

Ходът отразява факта, че повечето потребители на Snapchat сега са потребители на Android, въпреки че някога приложението се ползваше повече от собственици на iPhone, твърди Нана Муругесан, ръководител международни пазари в Snap. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:13 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още