Аудиоприложението Clubhouse обяви, че премахва системата си за покани, така че всеки един потребител да може да се присъедини към платформата, предава Ройтерс.
Приложението със социални функции, при което се наблюдаваше експлозивен ранен растеж по време на пандемията на COVID-19, изискваше досега хората да бъдат поканени от съществуващ потребител или да поискат да се присъединят към списъка с чакащи. В публикация в корпоративния блог се казва, че компанията винаги е планирала да отвори приложението, но поканите са били начин за плавно увеличение на потребителските бройки.
Clubhouse е изправена пред засилваща се конкуренция от страна на редица компании за социални медии, включително Facebook, Twitter, както и от стрийминг компанията Spotify, които пуснаха подобни аудиочат услуги.
„Знаем, че ще има много повече възходи и падения, докато се мащабираме, а конкуренцията от големите мрежи ще бъде ожесточена“, пише компанията в публикацията си.
Clubhouse заяви, че е добавила 10 милиона души от пускането на приложението си за Android през май. Оценките на анализаторската компания Sensor Tower установяват, че приложението е достигнало около 7,8 милиона глобални инсталирания през юни спрямо 3,7 милиона през предходния месец.
Компанията, която заяви, че екипът ѝ се е разширил от 8 януари насам на 58 души, пусна и функция за директни съобщения през миналата седмица. Функцията за изпращане на директни съобщения, наречена „Backchannel”, позволява на потребителите да си общуват поединично или групово в текстов формат Официалното пускане следва изненада от миналия месец, когато компанията случайно издаде функция на избрана група от потребители, които актуализираха приложението си на устройства с iOS и Android.