fallback

Snap се прицели в онлайн търговията с облекло

Американският гигант купи базираната в Берлин фирма Fit Analytics

09:44 | 18.03.21 г.

Snap придоби базирана в Берлин фирма, която помага на потребителите да си избират точния за тях размер дрехи, когато пазаруват онлайн, обяви социалната мрежа. Двете компании не разкриват финансовите параметри на сделката, пише CNBC.

Fit Analytics е разработчик на продукт, наречен Fit Finder, чието бизнес приложение е да помага на онлайн клиентите да избират дрехите, които им пасват най-добре, с идеята да се намали връщането на стоки. Fit Finder използва машинно обучение и предоставена от потребителите информация, за да прави препоръки.

Snap придобива компанията като част от дългогодишните си усилия да интегрира повече онлайн търговия и покупки в приложението в Snapchat. Snap превръща покупките в приложението в значителен свой приоритет, отчасти за да балансира предстоящите промени в поверителността на iOS устройствата на Apple. Тези промени ще направят така, че за компании като Snap ще е по-трудно да следят как се представят рекламите и до колко продажби водят, ето защо се налага да търси алтернативни източници на приходи.

„Нашият основен фокус в бъдеще ще бъде да разширим бизнеса на Fit Analytics и да работим със Snap, за да разраснем тяхната платформа за пазаруване, разчитайки на нашата технология и експертиза“, посочва Fit Analytics в публикацията, с която обявява придобиването.

Над 100-те служители на Fit Analytics ще се присъединят към Snap и ще продължат да работят в Берлин. Освен това компанията ще продължи да развива Fit Finder и други продукти за своите клиенти. Същевременно екипът ще работи в по-тясно сътрудничество с продуктовата група на Snap в областта на онлайн търговията и пазаруването на продукти, обяви Snap.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:28 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още