Twitter обяви, че ще започне да тества нова функция, подобна на историите (Stories), която ще позволи на потребителите да споделят съдържание, което изчезва след 24 часа, пише CNBC.
Новата функция, която компанията нарича „Fleets”, ще бъде достъпна само за потребителите в Бразилия, твърди продуктовият лидер на Twitter Кайвон Бейкпур.
Това би могло да увеличи потреблението и ангажираността, като даде на потребителите начин да споделят мислите си с по-малък натиск и риск от негативна реакция. Новините бяха обявени след години, в които потребители, включително професионални атлети, комедианти и режисьори, бяха критикувани или загубиха работата си заради противоречиви туитове, споделени по-рано.
В отчета си за четвъртото тримесечие Twitter заяви, че има 152 млн. активни потребители дневно, което е с 21% повече спрямо година по-рано.
Функцията е подобна на Snapchat Stories, която беше пусната от Snap през 2013 г. Тя позволява на потребителите да споделят снимки и видеа, които изчезват след един ден. След иновацията на Snap, функцията беше копирана от Facebook и нейните услуги Instagram, Messenger и WhatsApp. Наскоро пък LinkedIn на Microsoft се присъедини към отбора.
Новата функция беше обявена само седмици, след като Twitter придоби Chroma Labs, стартъп, основан от екип бивши инженери на Facebook, разработили функцията Stories за Instagram.
В момента Twitter е под натиск от инвеститора активист Elliott Management, който настоява Джак Дорси да се оттегли от поста главен изпълнителен директор.