Главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси изглежда не е голям фен на новото лого на Facebok. В туит той се подигра с новата корпоративна визия, пише CNBC.
В началото на седмицата Facebook обяви промяната в брандирането си, с което се надява да разграничи основната си услуга от другите, сред които се нареждат WhatsApp и Instagram.
Шегата обаче е поредният път, в който Дорси публично напада главния изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг
Миналата седмица, само минути преди Facebook да обяви финансовите си резултати, Дорси разкри, че Twitter повече няма да публикува политическа реклама на уебсайта си. Без да посочва конкретно Зукърбърг, Дорси атакува продължаващата реторика на основателя на Facebook за политическата реклама, посочвайки, че решението за забрана на рекламите не е свързано със свободата на словото.
Facebook се противопоставя на идеята да блокира политическите реклами в платформата си, като твърди, че по този начин ще изневери на своята мисия да промотира свободата на словото.
При обявяването на финансовия отчет, Зукърбърг повтори позицията си и заяви, че не е “правилно частни компании да цензурират политиците и новините”.
Другите противопоставяния на Дорси срещу Facebook бяха още по-очевидни. По-рано този месец той заяви категорично “НЕ”, когато беше запитан дали ще се присъедини към проекта на Facebook за дигитална валута, наречена Libra.
Twitter from TWITTER
— jack