fallback

Snap рестартира растежа на потребителите в Snapchat

Оригиналните предавания на платформата са ѝ помогнали да привлече повече хора

10:58 | 24.04.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Оригиналните предавания и промените в приложението за Android помогнаха на Snap да привлече потребители в Snapchat за първи път от три тримесечия. Благодарение на това компанията успя да надмине очакванията на анализаторите, но това изглежда не беше достатъчно, за да насърчи ръста в цената на акциите ѝ, предава Ройтерс.

Snap обяви, че броят на дневно активните потребители е нараснал до 190 млн. през първото тримесечие от 186 млн. през предходния отчетен период, но остават под 191 млн., които обяви година по-рано.

Данните, които са внимателно наблюдавани от инвеститори и рекламодатели, изпревариха средната прогноза за 187,2 млн. потребители дневно според данни на Refinitiv.

Част от директорите на компанията напуснаха постовете си в края на миналата година, след доста оспорвания редизайн на Snapchat, а сега всяка добра новина е добре дошъл знак за потенциалното свиване на броя загубени потребители.

Главният изпълнителен директор Евън Шпигел работи по това да преобърне бизнеса на компанията. Същевременно Snap успя да избегне проблеми с опазването на личните данни и други скандали, каквито видяхме при по-големия ѝ конкурент Facebook.

"Виждаме много възможности да увеличим нашите инвестиции и ще продължим да насочваме бизнеса си към дългосрочен растеж“, коментира Шпигел по време на обявяването на финансовите резултати.

Общите приходи на Snap са скочили с близо 40 на сто на годишна база, след като компанията успя да генерира повече приходи от реклама.

Но Snap не даде подробности за прогнозата си за бъдещия растеж на броя потребители.

Книжата на компанията, които повишиха стойността си с 12 на сто веднага след обявяването на резултатите, след това се върнаха до предходната си цена и се търгуваха по 12,26 долара за акция по време на следборсовата търговия. От началото на годината цената им е скочила повече от два пъти.

Приходите на Snap, които тя печели от реклама в приложението, са нараснали до 320,4 млн. долара и са над очакваните от Wall Street 306,6 млн. долара. Ръстът се дължи на новите рекламни формати, като рекламите, които не могат да бъдат прескачани и се показват при оригиналното съдържание на платформата в страницата Discover.

Средните приходи от потребител са скочили с 39 на сто до 1,68 долара през тримесечието спрямо година по-рано. Нетната загуба на фирмата се е свила до 310,4 млн. долара, или 23 цента на акция, от 385,8 млн. дорала, или 30 цента на акция.

Като се изключат някои еднократни ефекти, компанията е загубила 10 цента на акция през тримесечието. Анализаторите прогнозираха 12 цена на акция.

За второто тримесечие Snap очаква между 335 и 360 млн. долара приходи, докато средната прогноза на анализаторите е за 348,5 млн. долара по данни на Refinitiv.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:35 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още