Twitter планира да пусне допълнителни проверки и да публикува повече информация за политическите реклами в Европа, с което увеличава усилията си да се справи с онлайн дезинформацията на фона на притесненията, че Русия или други страни могат да се намесят в европейските избори през май, пише Bloomberg.
В края на януари Европейският съюз (ЕС) призова технологичните компании да положат повече усилия в защита на платформите си от дезинформацията преди изборите или в противен случай ще се сблъскат с регулации.
От 11 март онези, които публикуват политическа реклама, свързана с изборите за Европейски парламент, ще трябва да доказват идентичността си, както и че локацията им е в ЕС, посочва в блога си компанията.
Информацията за политическата реклама ще бъде събирана в публична база данни, където ще са включени подробности за плащането, колко е изразходвано и към кого е насочена кампанията.
Изборите за Европейски парламент „са особено важни за нас“, коментира Карън Уайт, директор обществени политики в Европа на Twitter. Тя коментира, че рекламните политики ще бъдат активни за националните избори на континента в близко бъдеще. Освен това компанията е създала екип за следене на тенденциите и за следене на потенциалните заплахи.
През септември миналата година Google, Facebook и Twitter подписаха кодекс за поведение, обещавайки да се борят с онлайн дезинформацията в Европа. Google и Facebook също започнаха да внедряват инструменти за прозрачност на политическата реклама в Европа, след като първо направиха това в САЩ.
Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.