fallback

Instagram персонализира все повече услугата си

Потребителите вече ще могат да споделят Stories с ограничен кръг от приятели

14:26 | 30.11.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Приложението за споделяне на снимки и видео Instagram, което е собственост на Facebook, обяви днес, че пуска нова функция, наречена „Close Friends” (Близки приятели – бел. ред.), която позволява на потребителите да споделят Stories с по-малки групи от хора, предава Ройтерс.

Новата функция, която ще се появи в страничното меню на потребителите, позволява на над 1 млрд. души, които ползват Instagram, да създават малки групи от онлайн приятели и да споделят Stories екслузивно с тях.

„Ако сте в списъка с близки приятели на някого, ще виждате зелен кръг около снимката им в полето Stories и зелен бадж, когато разглеждате техните истории“, посочва Instagram.

Facebook се фокусира върху Instagram, най-бързо генериращият приходи бизнес на компанията, след като основната платформа на социалната мрежа стана обект на критики от страна на регулаторите, които настояват за подобряване опазването на информацията на отделните потребители, да се вземат мерки срещу пристрастяването към социалната мрежа и да се спре разпространението на фалшиви новини.

През октомври Instagram нае Адам Мосери за ръководител на компанията, след като съоснователите на приложението Кевин Систром и Майк Кригер се оттеглиха.

Конкурентът Snap, собственик на Snapchat, който се сблъсква с огромна конкуренция от страна на Instagram, направи редизайн на приложението си, за да привлече повече потребители и рекламодатели. Snap обяви 250 млн. долара инвестиция от саудитския принц Алауид бин Талал.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:09 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още