След 14 месеца мълчание след пускането си Facebook Stories най-сетне обяви, че има 150 млн. активни потребители дневно на своето копие на Snapchat Stories. А сега е време да спечели малко пари от всичко това. Facebook Stories ще започне да тества своите първи реклами в САЩ, Мексико и Бразилия тази седмица, пише TechCrunch.
Става дума за между 5 и 15-минутни видео реклами, които потребителите могат да прескачат. Макар че в момента няма опции за призоваване на потребителите да действат в посока покупка или друго, Facebook планира да интегрира подобни функции в рамките на предстоящите месеци.
Рекламодателите лесно могат да разширят своите реклами в Instagram Stories към новата опция или Facebook автоматично да преформатира техните реклами от нюзфийда. Същевременно Facebook планира да даде на компаниите повече метрики относно представянето на техните Stories, за да ги убеди, че функцията си заслужава да платят за нея.