Twitter забрани реклами на руската Kaspersky Lab, съобщава Ройтерс. Социалната мрежа посочва, че причината е конфликт на бизнесмодела на компанията с правилата за реклама в микроблогинга.
Twitter посочва още, че по данни на американските власти Kaspersky Lab има връзки с руските специални служби.
В отворено писмо на основателя на компанията Евгени Касперски към социалната мрежа е посочено, че забраната няма никакви основания, допълва CNET. Според него спирането на рекламите е нарушение на принципа за свобода на изразяването.
През 2017 година компанията, специализирана в киберсигурността, похарчи 94,5 хил. долара за реклама в социалната мрежа. Сега заявява, че няма повече да рекламира в Twitter, дори и забраната да бъде отменена.
Twitter забрани рекламите и на други руски компании и медии, сред които "Спутник" и Russia Today.