Американската интернет компания Snap е съкратила над 20 души от екипа си в Ню Йорк и Лондон. Половината от тях са работили по продуцирането на съдържание. Ходът идва в момент, в който социалната мрежа консолидира тези операции в Лос Анджелис, пише CNBC.
За съкращенията по-рано писа уебсайтът Cheddar.
Намаляването на работните места ще повлияе на малка част от компанията, която има близо 3000 служители според доклада ѝ за третото тримесечие.
Новините идват след последните слухове, базирани на конфиденциални данни на компанията, че Snapchat все още е преди всичко чат приложение, а само 20% от потребителите ѝ използват функцията Discover Edition всеки ден. Кабелната мрежа CNN например наскоро спря телевизионното си шоу в Snap.
Компанията майка на Snapchat се бори с тежката конкуренция на по-големия си конкурент Instagram, който е собственост на Facebook и копира част от нейните функции.
Някои анализатори понижиха прогнозите си за приходите на компанията във връзка с разочароващите ѝ резултати.
Snap отчете по-слаби приходи за третото фискално тримесечие, както и по-малка бройка нови потребители от очакваната от Wall Street, което изпрати акциите ѝ на червена територия.
Повече новини за технологии можете да научите във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.