Социалната мрежа Twitter обяви, че е подписала сделка за няколко години с Американската футболна лига (NFL). Така мрежата ще може да предлага стрийминг на живо на съдържание, предшестващо игрите, както и 30-минутно шоу на своя микроблогинг сайт, предава Ройтерс.
Шоуто на живо ще бъде излъчвано пет дни в седмицата по време на футболния сезон, като ще включва новини, акценти и вести преди самите мачове, обяви Twitter,
Социалната мрежа вече си партнира с NFL за излъчването на най-важното от игрите и анализи.
Стриймингът на живо е една от областите, на които Twitter залага много от миналата година насам, тъй като се опитва да привлече нови потребители. Тя се възползва от факта, че спортните фенове все повече залагат на интернет, за да гледат видео.
Над 800 часа видео на живо от повече от 450 събития бяха предложени на живо в Twitter през първото тримесечие на тази година.
Twitter се партнираше с NFL за стрийминга на мачовете всяка четвъртък вечер по време на сезона през 2016 г., но миналия месец Amazon успя да изпревари социалната мрежа и грабна правата за стрийминга на игрите на живо.
Главният финансов директор на Twitter преди това беше финансов директор на NFL.
Twitter, която среща трудности в привличането на нови потребители, миналия месец отчете най-силния си растеж по този показател от повече от година.