Американската микроблогинг услуга Twitter удължава своята „диета“. Компанията продава Fabric - услуга за създаване на мобилни приложения, на Google.
Twitter основа платформата през 2014 г., за да даде възможност на разработчиците да избират различни инструменти за подобряване на своите приложения. Към момента услугата се използва от 580 хил. разработчика.
Според Twitter Fabric е достигнала до 2,5 млрд. активни мобилни устройства. Засега не е ясно каква цена е платила дъщерната на Alphabet компания за новата придобивка.
След като през последните месеци Twitter постоянно разочарова анализатори и инвеститори и не успя да намери купувач, от няколко месеца компанията се разделя със свои отдели. След закриването на офисите в чужбина и съкращаване на 9% от служителите през тази седмица беше закрито и видео приложението Vine, за да се спестяват разходи.
С придобиването Google интегрира екипа на Fabric в своето поделение за продукти за разработчици, предава TechCrunch.
За разработчици, които ползват Fabric, няма да се промени нищо, уверява Twitter. Когато сделката бъде завършена, общите условия за ползване ще бъдат актуализирани. Google ще обяви повече подробности за сътрудничеството си с Fabric след края на сделката.