Американското телевизионно звено на Walt Disney Company ще създава специално съдържание за услугата за споделяне на снимки и видео Snapchat, обяви фимовото студио в сряда. Това е най-новата сделка на Snapchat с голяма медийна компания в САЩ, предава Ройтерс.
Финансовите параметри на сделката не са обявени.
Snap, която се подготвя за първично публично предлагане през следващата година, сключи редица споразумения за реклама и съдържание през тази година. Сред компаниите, с които сключи сделки, са Viacom, NBCUniversal и Time Broadcasting System на Time Warner.
Медийните компании като Disney си партнират със Snapchat в опит да достигнат по-младите потребители, към които социалната мрежа е насочена и които все повече се отдалечават от традиционната телевизия.
Двете компании преди това са работили заедно по специалните Live Stories, функция на Snapchat, която събира подбрани от потребителите снимки и видеа от специални събития. В случая ставаше дума за Наградите на Академията през февруари.
За разлика от другите сделки на Snapchat с медийни компании, където отговорностите по рекламните продажби бяха споделени между двете страни, сега Disney ще контролира и продава цялата реклама за предаванията, които прави за Snapchat.