Най-голямата социална мрежа в света Facebook обяви, че тества функция, която ще позволи на администраторите на страници да създават публикации за отворени работни места и съответно да получават кандидатури. Този ход може да окаже силен натиск върху бизнеса на LinkedIn за набиране на служители, предава Ройтерс.
“На база на поведението, което сме виждали във Facebook, където множество малки компании пишат публикации в страниците си, когато търсят служители, ние правим тест за администраторите на страници за създаването на обяви и получаването на кандидатури”, коментира говорителят на Facebook.
LinkedIn генерира по-голямата част от приходите си от хора, които търсят работа, и такива, които търсят служители и плащат месечна такса, за да публикува автобиографии и да свързва хора в социалната мрежа за бизнеса.
Чрез функцията за публикуване на работни места компаниите могат да генерират по-голям трафик към своите Facebook страници. Те ще могат да плащат на социалната мрежа, за да показва обявите им на повече евентуални кандидати, писа TechCrunch, която първа обяви новината в понеделник.
През октомври Facebook пусна Marketplace, за да позволи на хората да купуват и продават стоки на локално ниво. С този нов ход социалната мрежа показа, че се опитва да запази ангажираността на потребителите си.