Най-голямата социална мрежа в света Facebook се готви да направи работата също толкова пристрастяваща, колкото социалните мрежи. Компанията планира да пусне своята мрежа за корпоративна комуникация и съвместна работа Facebook At Work през следващите няколко седмици, пише TechCrunch, позовавайки се на източник, близък до компанията.
Facebook вярва, че може да накара отделните служители да са ангажирани с продукта, така че залага на такова ценообразуване, което предполага таксуването на компаниите за всеки активен потребител месечно, твърди директорът на Facebook @ Work Джулиен Кодорниу.
Така че може да се окаже доста печелившо за Facebook да накара всеки отделен представител на компания да се регистрира - от директорите до асистентите.
Още през 2014 г. започна да се говори, че Facebook изгражда корпоративен продукт. Компанията обяви чак през 2015 г., че прави първите му тестове. Оттогава Facebook се занимава с това да накара голям брой международни клиенти да се регистрират.
Абонатите на Facebook At Work могат да използват специалния списък с новини “Work Feed”, в който ще присъства публикации на техни колеги, да разменят идеи и предлагат задачи.
Освен това Facebook At Work също така ще предложи услугите Групи и Messenger, включително гласови и видео обаждания, с което може да се конкурира със Slack и Skype. Освен това предоставя профили от социалната мрежа, Събития и функцията за видео на живо.
Точната цена на Facebook At Work не е обявена все още.
Най-голямото предимството на Facebook At Work е фактът, че платформата до голяма степен е позната на потребителите.
Повече вижте в материала на Investor.bg!