fallback

Twitter - със стикер напред в битката за рекламодатели

Социалната мрежа пуска промотирани стикери, надявайки се на нов източник на приходи

16:56 | 15.08.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Преди няколко месеца Twitter пусна нова функция -  виртуални стикери. Сега се надява да започне да печели от това си начинание, пише Re/code.

Припомняме, че стикерите в Twitter се поставят на снимки чрез редактирането на изображения. Те представляват нещо като вирутални хаштагове, така че потребителите могат да кликват върху самия стикер и да виждат повече изображения с него.

В понеделник Twitter обяви, че пуска промотирани стикери, давайки възможност на големите марки могат да плащат, така техните стикери да се появяват най-отгоре. Микроблогинг платформата стартира нов вид реклама с Pepsi, което до известна степен е логично, след като главният финансов директор на Pepsi Хю Джонстън наскоро се присъедини към борда на Twitter.

Продажбата на стикери е начин Twitter да се опита и да привлече повече средства от маркетинга на марки, след като рекламата винаги е стояла в основата на платформата.

През последното тримесечие обаче Twitter отчете разочароващи резултати, ето защо търси нови източници на приходи, за да се справи с проблема, че не успява да привлича достатъчно нови потребители.

Twitter лесно може да обедини стикерите с други видове реклама за създаването на по-големи кампании. 

Coming soon! Unleash your creativity by adding fun #Stickers to your photos on Twitter: https://t.co/Ph92Oivyhy pic.twitter.com/NZoM6nHenD

— Twitter (@twitter) 27 юни 2016 г.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:11 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още