Преди няколко месеца Twitter пусна нова функция - виртуални стикери. Сега се надява да започне да печели от това си начинание, пише Re/code.
Припомняме, че стикерите в Twitter се поставят на снимки чрез редактирането на изображения. Те представляват нещо като вирутални хаштагове, така че потребителите могат да кликват върху самия стикер и да виждат повече изображения с него.
В понеделник Twitter обяви, че пуска промотирани стикери, давайки възможност на големите марки могат да плащат, така техните стикери да се появяват най-отгоре. Микроблогинг платформата стартира нов вид реклама с Pepsi, което до известна степен е логично, след като главният финансов директор на Pepsi Хю Джонстън наскоро се присъедини към борда на Twitter.
Продажбата на стикери е начин Twitter да се опита и да привлече повече средства от маркетинга на марки, след като рекламата винаги е стояла в основата на платформата.
През последното тримесечие обаче Twitter отчете разочароващи резултати, ето защо търси нови източници на приходи, за да се справи с проблема, че не успява да привлича достатъчно нови потребители.
Twitter лесно може да обедини стикерите с други видове реклама за създаването на по-големи кампании.
Coming soon! Unleash your creativity by adding fun #Stickers to your photos on Twitter: https://t.co/Ph92Oivyhy pic.twitter.com/NZoM6nHenD
— Twitter (@twitter) 27 юни 2016 г.