В поредния си опит да има малко по-човешки облик, който не разчита толкова на алгоритмите, Facebook пусна нова функция в понеделник – тя предлага интересни събития, избрани от реални хора. Засега услугата се предлага в 10 големи американски градa и включва събития, които може дори да не са във Facebook, пише Engadget.
По информация на TechCrunch потребителите на iOS в Сан Франциско, Ню Йорк, Чикаго и други големи населени места в САЩ ще виждат списъка с препоръки, който ще носи името “Featured Events” и ще бъде разположен в горната част на секцията със събитията.
Услугата е достъпна от днес. За разлика от „предложените“ събития, които са базирани на интересите на приятелите, Facebook е изградила реален екип, който да подбира събития във всеки един град.
Според мениджъра на продуктите на Facebook, свързани със събития, Адития Кулуал, новата функция има за цел да е „нещо като гид за уикенда или седмицата за готините неща, които можете да правите във вашия град“. Услугата е създадена така, че да дава на хората достатъчно време да видят предстоящо събитие и да поканят приятели на него.
Новата функция дебютира в Бостън, Чикаго, Далас, Хюстън, Лос Анджелис, Маями, Ню Йорк, Сан Франциско, Сиатъл и Вашингтон.
Списъците ще се фокусират върху по-големи публични събития, които могат да привлекат повече хора, така че няма шанс да се озовете на коктейла, който някой организира в задния двор на нечия къща.
Макар че няма да продава списъците, е възможно Facebook да започне да печели от тях.
Повече вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria: