Новините около 3nder са все по-шумни. След като стартира преди около две години като еротиччно приложение за iOS, което помага на желаещите да участват в „тройки" да намерят съмишленици, сега компанията, която седи зад него, възнамерява да пусне и версия за Android. Но в същото време тя е атакувана от Tinder заради сходност в имената, предава VentureBeat. Междувременно 3nder вече има над 500 000 регистрирани потребители.
Според адвокатите на Tinder името 3nder се произнася като "thrinder", поради което те отправят официално искане за спирането на дейността на своя конкурент. Той, разбира се, отхвърля обвиненията за сходния характер на приложенията и имената.
„Нашата мисия е напълно различна от тази на Tinder. Ние позволяваме на хората да изследват своята сексуална идентичност без предразсъдъци", пояснява в свое изявление 3nder. Компанията стартира и специален сайт, наречен Tinder Wants to Kill 3nder, в който обяснява как осемчленният екип на разработчика е въвлечен в „битка на Давид срещу Голиат“, имайки предвид, че популярното приложение за запознанства е собственост на оценяваната на 268 милиона долара MatchGroup .
Match Group, собственост на InterActiveCorp (IAC) на медийния магнат Бари Дилър, разработи онлайн сайтове и приложения за запознанства, които работят добре на смартфони, привличайки заети млади професионалисти, които са силно желана от рекламодателите целева група. През юли 2015 г. разработчикът плати 575 млн. долара за сайта за уговаряне на срещи PlentyOfFish. По-рано придоби и OkCupid, Meetic и Twoo.