Пионерът в микроблогинг услугите Twitter назначи нов директор за своите операции в Китай, Хонконг, Макао и Тайван. Назначението е следствие от силния ръст на броя рекламодатели през последната година, който е от над 300%, предава Mashable.
Въпреки че Twitter е блокиран в региона от 2009 г., базираната в Сан Франциско компания откри офис в Хонконг през март миналата година, за да обслужва китайските компании, които желаят да рекламират своите продукти и услуги сред милионите потребители по целия свят.
A big welcome to Twitter, @KathyChen2016! She joins us as our MD for China!
— Jack (@jack) 15 април 2016 г.В ексклузивно интервю за South China Morning Post вицепрезидентът на Twitter за Азиатско-тихоокеанския регион, Латинска Америка и развиващите се пазари Шаилеш Рао посочи, че Кати Чен, която е опитен оперативен директор, ще бъде назначена за шеф на подразделението за Китай.
„Отчетохме ръст от 340 на сто в броя на рекламодателите [използвали Twitter], а видовете рекламодатели са разнообразни“, казва Рао.
Сред важните рекламодатели са брандове като Lenovo Group и Huawei Technologies, както и местни медийни компании, като държавната агенция Xinhua и всекидневника People’s Daily.
„Заради успеха ни там искаме да разширим инвестициите си в региона“, казва Рао. „Кати Чен ще отговаря за развитието на стратегиите ни и ще управлява бизнеса“.
Чен, ветеран в сферата на информационните технологии, която преди е работила за Microsoft и Cisco Systems, ще поеме щафетата от Питът Грийнбъргър, бивш директор за развиващите се пазари, Китай и Русия. Грийнбъргър сега ще ръководи стратегиите за глобалните марки в Twitter за Азиатско-тихоокеанския регион.
„Азиатско-тихоокеанският регион е най-големият регион в света за нас от гледна точка на общия брой активни потребители, а също така е най-бързо растящият регион по отношение на активния растеж на потребителите", казва Рао. „Ние гледаме на Китай като на критичен компонент [за региона]".
Twitter също така планира да увеличи инвестициите си в региона, като предложи в повече от своите корпоративни оферти, като например анализи на данни и своята мобилна платформа Fabric, която позволява на програмистите да създават приложения. По думите му Twitter ще представи скоро в региона своята платформа за услуги, която пусна за рекламодатели през февруари. Платформата позволява на компаниите да добавят линкове към своите туитове и да водят личен разговор с потребителите си.
Още технологични новини вижте в материала на Bloomberg TV Bulgaria