fallback

Morgan Stanley чертае тежко бъдеще за Twitter

Банката понижи прогнозата си за цената на акциите на социалната мрежа, както и тази за печалбата и приходите за 2017 г.

10:00 | 08.04.16 г.

Анализаторите от Morgan Stanley нанесоха тежък удар на Twitter, като понижиха прогнозата си за цената на акциите на компанията. Това се случва на фона на прогнозираното забавяне на растежа на броя нови потребители, на приходите и печалбата на компанията, пише Bloomberg.

Анализаторите, водени от Браян Новак, твърдят, че ангажираността на потребителите, както и привличането на нови хора в платформата, остават притеснителни.

Morgan Stanley сви прогнозата си за цената на книжата на Twitter до 16 долара от 18 долара и ревизира прогнозата си за печалбата преди лихви, данъци, обезценяване и амортизация за 2017 г. с 13% до 769 млн. долара.

Прогнозата за приходите за следващата година също беше ревизирана - с 6% до 3,23 млрд. долара.

Twitter се бори за привличането на повече потребители извън традиционната си база от журналисти, политици и известни личности. В опит да постигне това, тя подписа сделка за стрийминг на игрите от Националната футболна лига (NFL) в САЩ.

Привличането на нови потребители тази година ще се дължи до голяма степен на сделката с NFL, президентските избори и Олимпийските игри, посочват от Morgan Stanley. Ако това не се случи, може да се стигне до допълнително намаляване на оценките за добавяне на нови потребители.

Цената на акциите на компанията остана почти непроменена на ниво от 17,33 долара в 10:57 ч. местно време в Ню Йорк, след като спадна с близо 3,3% в ранната търговия след излизането на доклада. Книжата поевтиняха с 25 на сто през тази година.

Statista също отбелязва, че Twitter се бори с тежка година във връзка с проблемите си в растежа и очакванията за печалбата.

По данни на comScore през четвъртото тримесечие на 2015 г. средно един потребител в САЩ е прекарал по по-малко от три минути на ден, използвайки Twitter на мобилни устройства. За сравнение, Facebook се радва на 10 пъти по-голяма ангажираност, както може да се види на графиката. И още по-лошо – мобилното ангажиране на потребителите на Twitter отбелязваше спад в седем поредни тримесечия до края на 2015 г. и вероятно тази тенденция ще се запази през първите три месеца на 2016 г.

You will find more statistics at Statista

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:37 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още