През последните месеци най-голямата социална мрежа в света Facebook все по-често коментира начините, по които да превърне своя Messenger в нещо повече от само чат услуга. Новата функция, която пуска днес, показва как може да изглежда това бъдеще.
Сега KLM Royal Dutch Airlines дава възможност на пътниците да се чекират и да получават актуализирани новини за полетите си чрез Messenger.
С това KLM става първата авиокомпания и първият голям европейски партньор за Messenger, който се използва месечно от 800 млн. души по целия свят.
Facebook счита обслужването на клиенти като естествено продължение на чат приложението, чиято първоначална идея беше просто чатът. Гигантската социална мрежа стартира комерсиалната Messenger for Business преди една година, за да разработи търговията и бизнеса през приложенията за съобщения.
Оттогава нарастващ брой браншове се опитва да ползва услугата за разговори с потребителите, сред които са хотелската верига Hyatt и търговците Walmart и Everlane. По донякъде подобен начин потребителите на Uber и Lyft могат да поръчат коли за превоз, ползвайки Messenger, и да споделят детайли за пътуването с приятелите си.
Сега натам се запътва и KLM. Ако при резервирането на билет потребителят даде съгласиетo си, ще започне да получава от авиокомпанията чат съобщения, с които ще предоставя информация за състоянието на полета, както и всички промени в графика, ако има такива. Тя също така ще изпрати и бордна карта, която пътниците ще могат да използват, за да минат през мерките за сигурност до своя полет.
Цифровите бордни карти не са нещо ново, но интерфейсът на Messenger е новост. Той представлява лесен начин за свързване на KLM с клиентите, и е удобен за мнозина, които вече използват Messenger ежедневно, за да се свържат с приятелите си. KLM не просто изпраща известия, а твърди, че пътниците ще могат да разговарят със служители на авиокомпанията в самия Messenger.
Use Messenger to get on board. All your travel info in one place.
Публикувахте от KLM в 30 март 2016 г.