Twitter добави нов механизъм, който има за цел да помага на рекламодателите да увеличат ефективността на своите кампании, пише VentureBeat.
За целта новите отчети, които рекламодателите ще получават, сравняват няколко кампании в Twitter една спрямо друга, за да се види коя от двете носи по-голяма стойност за маркетинговия бюджет.
Когато функцията бива използвана, Twitter автоматично и произволно ще разделя таргетираната аудитория в две групи: една, която вижда рекламите на въпросната компания, и друга, която не ги вижда. Рекламодателите ще получават докладите около 2 до 3 седмици след събирането на данните.
Twitter твърди, че ранните тестове са били успешни.
„Хората, които само са изложени на промотираните туитове на рекламодателите, е 1,4 пъти по-вероятно да влязат в уебсайта на рекламодателя спрямо контролната група, което показва, че просто виждане на реклами в Twitter води до големи резултати. Резултатът може да се окаже още по-добър, тъй като хората, които се ангажират с промотираните туитове, е 3,2 пъти по-вероятно да влязат в уебсайта на рекламодателя, в сравнение с контролната група.
Новият инструмент за измерване може да помогне на рекламодателите да разберат по-добре как въздействат рекламите им. Той дава възможност за получаване на достатъчно данни, така че рекламодателите да вземат информирани решения за това къде да харчат парите си.
Facebook отдавна предлага тази опция. И все пак Twitter има нужда от този инструмент, докато се бори за разрастването на своя рекламен бизнес.