fallback

Twitter въвежда бутон "Купи" за търговците на дребно

Социалната мрежа ще позволи на всички компании да продават физически стоки, цифрови продукти или услуги само с един туит

10:43 | 11.10.15 г.

Социалната мрежа Twitter стартира тестове с електронна търговия за пръв път още преди година. Сега обаче компанията въвежда бутона си „Купи сега“ за още компании, позволявайки на всеки голям или малък американски търговец на дребно да продава физически стоки, цифрови продукти или услуги само чрез един туит, съобщава CNBC.

Според Twitter това може да направи платформата най-голямото социално място за пазаруване в света. В момента Twitter се опитва да улесни достъпа на широк кръг от търговци на дребно, интегрирайки се с всички големи платформи за онлайн търговия: Shopify, Bigcommerce и Demandware Търговците могат да публикуват продуктите си и на Stripe Relay, от където да ги споделят и продават. Един от големите търговци е Best Buy, който ще продава продуктите си в Twitter именно чрез Stripe.

Надеждите на Twitter са, че това ще генерира нов значителен поток от приходи, чрез който ще успее да се справи със стагнацията в растежа на потребителите. Компанията ще получава дял от много от сделките, като се надява да събира средства и от реклама, помагайки на търговците да стимулират продажбите си.

„Възприемаме Twitter като най-големия насочен пряко към потребителите канал в света“, заяви търговският мениджър на Twitter Нейтън Хабърд. „Брандовете изграждат пряка връзка с потребителите и използват платформи, за да създават тези преки отношения. Това, което невинаги имат обаче е възможността за дистрибуция“.

Хъбард добавя, че търсенето на такъв вид социална търговия е огромно: в над 50 млн. туита на месеца се съдържат думите „искам“ или „имам нужда от“ нещо. Освен това над 100 млн. души следват профил на бранд или търговец в Twitter. Според Хъбард сега милиарди долари от електронни транзакции ще се пренасочат благодарение на мобилните приложения.

„Следващото голямо нещо в областта на мобилните приложения са бутоните „Купи“. Мобилната търговия едва сега започва. Наясно сме, че  потребителите ще могат да купуват през приложенията, в които прекарват по-голямата част от времето си“, казва Хъбард. „Това, което е уникално за Twitter е, че той е мястото, където хората вече са свързвани с нещата, които обичат“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:24 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още