fallback

Pinterest влияе на решението за покупка

Платформата се оказва особено влиятелна по отношение на предложенията на продукти

10:14 | 13.05.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Pinterest често твърди, че помага на потребителите си да планират бъдещето - когато се женят, когато обзавеждат домовете си или когато планират вечерно парти. Сега, благодарение на ново проучване, което тя отчасти е финансирала, може да твърди, че носи по-голяма стойност на бизнеса, защото помага на потребителите да открият нещата, които искат да купят, пише Wall Street Journal.

Около 52% от близо 2000-те активни потребители, включени в проучването, са се съгласили, че сайтът им помага да открият продукти, които те биха искали да купят.

Малко по-малко от половината от анкетираните са заявили, че Pinterest им е препоръчал релевантен продукт за покупка. В допълнение 30% твърдят, че са купили  нещо онлайн, а 32% - че са купили стока, след като са разглеждали съдържание в Pinterest. Въпреки това близо една четвърт от активните потребители на Pinterest посочват, че не са направили нищо подобно, след като са разглеждали съдържание в платформата, в това число не са посещавали сайта на някоя марка, нито магазин.

Проучването е направено от Pinterest и маркетинговата консултантска фирма MillwardBrown, които анкетирали общо 2001 активни и неактивни потребители на платформата. Проучването е направено по имейл между 20-и февруари и 7-и март тази година. Около 24% от респондентите в него се самоопределят като неактивни потребители, които не са използвали услугата от поне шест месеца.

Услугата за “колекциониране” на изображения се разви бързи от старта си през 2010 г., като се оказа по-привлекателна за жените, тъй като е място, в което те намират и събират идеи за различни неща.

ComScore посочва, че Pinterest е имала 72,8 млн. уникални потребители в САЩ през март, което е с 25% повече спрямо година по-рано.

Въпреки че Pinterest работи по това да започне да привлича повече мъже, резултатите от проучването показват, че сайтът все още е доминиран от жени. Близо 80% от активните потребители са отговорили, че съдържанието в Pinterest, посветено на храни и рецепти, им е помогнало да решат какво да купят, докато 60 на сто посочват, че им се е случило същото, но по отношение на декорирането на дома. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:34 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още